maanantai 7. tammikuuta 2013

Hoitohevosen etsintä..

No nyt tuli sitten tälläinen idea:D

 Etsin tällä hetkellä Rauman-seudulta hoitohevosta. Tuntuu, ettei kukaan uskalla antaa hevostaan noin vuoden kokemuksen omaaville nuorille. Kun tuolla Hevostalli.netissä pyöriskelin huomasin, että kukaan ei ole halukas ottamaan näinkin kokemattomalle. Ainahan voi oppia uutta.

Yleensä tallillakin huomaa, että vähän kokemusta saaneet jätetään omaan arvoonsa. Tämä minua ottaa välillä päähän.

Koiranulkoilutuskin olisi mukavaa. Jätin oikein ilmoituksen Hevostalli.netin markkinoille.

Onko teillä kokemusta hoitohevosista?

Olin tänään äidin ja pikkusiskon kanssa kirpputori kierroksella. Kierrettiin kolme kirpputoria. Löytyi kyllä kaksi hienoa kirjaa ja "timantti" sormus.

Blogger ei anna mun lähettää kuvia, joten tuli kuvaton postaus:(

2 kommenttia:

  1. Muuten mun mukaan voisit tulla mutta asut noin kaukana nii ei sulla varmaa Oulun järven lähelle tämmöseen pikku kylään oo aikaa matkustella

    ps: mun blogi os jos haluut käydä kattoo sulla on tosi kiva blogi :)
    http://together-we-can-do-anything.blogspot.fi/

    VastaaPoista