maanantai 20. toukokuuta 2013

31 päivän kynsihaaste



Mä olen jo niin kauan halunnut aloittaa tän ja nyt vihdoikin sain aikaiseksi aloittaa. Eli tarkoituksena on tehdä tuon listan mukaan kynsiä. Ei siis tietenkään joka päivä uusia vaan ihan fiiliksen mukaan.

 Ensimmäisenä on Red nails. En nyt mitään ihmeellisyyksiä keksinyt, mutta tässä ne nyt on. Kuva on otettu Web-kameralla, koska mulla ei ole nyt aikaa ruveta kuvaamaan kynsiä kunnolla.

Kynsissä on siis käytetty:
* Mavala, Bordeaux
* Mild & Wild Gracked
* Veryme, Black Deco
* Lumene, Gloss & Care


 Mitäs tykkäsitte tälläisestä kynsipostauksesta?
  Blogger ei anna mun kirjoittaa enää kuvan alle, joten kerron nyt sitten tähän.

 Keskiviikkona mulla on sitten ratsastustunti. Joudun menemään bussilla, koska pikkusiskollani on kevätjuhla. Perjantaina pääsen sitten Manullle. Sieltä olisi tarkoitus ostaa Karolle harjapakki.

- Venla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti